lifeofnora.reismee

blauwborgje

Vorige week ging ik met papa naar Blauwborgje voor de 3de keer ! Blauwborgje is een dementenhuis, papa is daar vrijwilliger in het winkeltje daar! Eens in de twee weken moet hij daar heen op de zondag . En ik mag dan mee! Het is daar totaal niet druk maar wij maken er iets gezelligs van! Het winkeltje is open van 14.00 tot 16.00 . En wat we verder doen is warme chocomelk drinken (er is dar zo'n apparaat etjes voor)(:, en praten en spelletjes doen! Het is daar altijd erg leuk!

Reacties

Reacties

Thea

Wat gezellig Nora, zo samen met Paul in het winkeltje! Wat verkopen jullie zoal?

Ben

Lekker, chocomelk!

Gineke

Wat leuk Nora, zo wordt je al heel jong geconfronteerd met vrijwilligerswerk. En,... vrijwilligers doen goed werk!
Ik ben al benieuwd naar je blog over de wintersport. Veel plezier in Oostenrijk.

Oscar.

Je bent daar goed bezig Nora!

paul

Ik vind het altijd erg gezellig wanneer jij er bij bent!

Lydy

Wat leuk om dat samen met je papa te doen.
Veel plezier in Oostenrijk en ik hoop dat je vlot op de ski's kunt staan en de bergen afroetsjen. Liefs.

mia

het lijkt me heel gezellig, jij en Paul in het winkeltje.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!