lifeofnora.reismee

speelgoed museum Roden

Vandaag ging ik met papa Margot, en Lieve naar het speelgoed museum in Roden! Dat was heel leuk, er waren heel veel poppen! Er was vooral oud speelgoed, zoals hele grote poppenhuizen, poppen en autotje's! Er was ook een gedeelte met speelgoed uit de tweede wereld oorlog! Dat waren vooral autotje's&vliegtuigjes! Ook was er een speel plein waar je met heel veel dingen kon spelen! Zoals tollen, skelte, hoepels, soort dingen waar je op moest zitten en je zelf vooruittrekken! Er was ook zoo`n oude fiets met zoo´n groot voorwiel en een klein achterwiel..... daar mocht je op fietsen, dus ik dacht laat ik het maar proberen! Dus ik ging op het zadel zitten en ik ree per ongeluk op 1 wiel!

Surprised
Nou ja echt rijden kan je het niet noemen! Meer 0.5 seconden op het voorwiel en dat die stang heel hard tegen je onder benen aan komt... Dat dee heel pijn!
Cry
.Maar ja er was ook een draaimolen waar we nogen even in gingen!
Smile
.Er was ook een zolder er waar een trein de hele tijd rondjes draaide om de zolder!

Het was heel leuk!

Ik zal een foto van die oude fiets bij de foto´s zetten!

Reacties

Reacties

Thea

Wat leuk maar ook wel 'n beetje zielig voor jou!

Lydy

Ik hoop dat de pijn over is. Lijkt me ook een heel leuk museum.

nora

De pijn is bijna weg! Maar het museum was wel heel leuk!

Gineke

Zo te lezen heb je een leuke dag gehad in Roden. Wel jammer dat je je pijn gedaan hebt maar dat is nu vast wel weer over. Had je een leuke herfstvakantie?

paul

Het was gezellig en leuk. Je wheely op het voorwiel van de velocipede was erg gedurfd! :-)

Piet

Ik begin een echte fan te worden van je verhaaltjes, Nora. Ik kijk alweer uit naar de volgende. Hopelijk gaat het over iets waarbij je je niet bezeert.

nora

hoop ik ook piet! (;

Lia

Nora het heeft even geduurd voor ik tijd had om al je verhaaltjes te lezen.
Maar dat heb ik nu dus gedaan, en ik heb er van genoten.
Je schrijft leuke verhaaltjes en ik verheug me net als Piet ook alweer op de volgende. Liefs voor jullie van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!