lifeofnora.reismee

Veed

Ik heb al een tijdje niet meer op mijn blog geschreven, ik was het helemaal vergeten... Maar nu ik weer eens een verhaal schrijf is het een hele leuke herinnering ! Want 8 April ben ik met mama naar Veed geweest! Dat is een festival/event waar je allemaal youtubers kon ontmoeten ! In de ochtend bracht Papa ons naar het hoofdstation, Daarna gingen we naar Amsterdam. We moesten toen nog een stukje met de bus en nog een stukje lopen. En toen kwamen we aan bij Veed!!! Maar daar moesten we nog zo'n uur wachten... Toen kwamen we wel echt binnen! Het was op een mooie locatie 'Het WestergasTerrein'. er waren verschillende halen zoals de Lifestyle hal,Gaming Hal en de gereseveerde meet en greet hal. Maar vaak waren de youtbers buiten. Om 14.30 had ik een gerseveerde meet en greet mer Furtjuh en om 15.30 met TeamDylanHaegens! ik heb intotaal 27 youtubers ontmoet!!

Reacties

Reacties

Thea

Fijn dat je zo genoten heb! Ik zag een stukje op het Jeugdjournaal en wat gesprekjes met 'n paar youtubers. Er was een heel klein meisje bij en ze had heel veel volgers. Op de foto's kon ik wel zien dat jij het naar je zin had!

Mia

Hoi Nora, wat leuk, dat je weer eens een verhaal geschreven hebt.
Zo te lezen was het een leuke dag en wat ken je veel youtubers, zeg.
Groetjes.

Lydy

Leuk om weer eens een stukje van je te lezen! Je had het wel naar je zin.

paul

Fijn dat je het zo leuk hebt gehad! Maar dat wist ik al. :-)

Gineke

Ik heb op de foto's gezien dat je erg genoten hebt deze dag!
Je hebt je belevenissen van deze dag leuk beschreven Nora.
Zo kon ik een beetje met je meereizen.
Een fijne meivakantie gewenst volgende week.
Lieve groetjes van opa en oma en tot gauw! ?

Ben

Een heel leuke dag dus. Fijn dat je dat met ons deelt.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!